Kuih Putu Kacang  

Posted by 1 Malaysia Online Shop


Pernah tak korang makan kuih Putu Kacang? Rasanya tak ramai yang tau kuih ni. Kuih tradisional ni amat la susah nak membuatnya. Orang tua-tua jer yang pandai buat. Yang nijam banyak kat kedai tu majoriti kilang yang buat. Rasa dan kualitinya amatlah berbeza sama sekali.


Kuih Putu Kacang ni ada macam-macam bentuk bergantung pada pencetak yang digunakan. Sempena hari raya Aidilfitri yang bakal menjelma tidak lama lagi, kami ada menjual kuih putu kacang sebagai salah satu kuih raya di kediaman anda. Kami juga sedia menerima tempahan untuk majlis rumah terbuka dan untuk dijadikan pakej hadiah.


Bagi kuih Putu Kacang yang telah siap sedia dibotolkan, ada 2 pilihan disediakan. Sama ada 50 biji untuk sebotol atau 75 biji sebotol. Sila hubungi Kak Yam di talian 012-3721356 (H/P) atau 03-60344144 (R). Premis kami di Kampung Melayu Sri Kundang, Kuang Selangor.

This entry was posted on 4:15 pm . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments