Puding... Dadih...  

Posted by 1 Malaysia Online Shop

Anda suka puding / dadih? Pelbagai variasi warna dan perisa dadih seperti, kiwi, strawberry, mangga, keladi, coklat, oren, laici, blackcurrant, durian jagung dan lain lain sedia untuk dinikmati.


Kini boleh didapati dalam 2 perisa berbeza dalam 1 cup. Boleh ditempah mengikut warna dan perisa kesukaan anda.Tempahan minimum adalah sebanyak 30 cup. Walaubagaimanapun, tempahan minimum bagi cup kecil adalah sebanyak 60 cup. Harga dadih bagi cup kecil cuma RM0.80 sahaja.


Dibekalkan dengan sudu plastik, ia sesuai dimakan sejuk sebagai pencuci mulut selepas makan tengah hari, minum petang atau makan malam. Untuk tempahan, ais akan dibekalkan secara percuma untuk mengekalkan kesegaran puding sebelum dinikmati.


Sedia menerima tempahan untuk majlis berbuka puasa, hari jadi, mesyuarat, kenduri dan sebagainya. Untuk maklumat lanjut dan tempahan, sila hubungi Yazid di 017-2070200.Lokasi, Sandakan.

This entry was posted on 3:39 pm . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments